Сигнали за корупция
С лице към хората
начало » Новини
19.02.2019
Нови предложения допълниха програмата за Ботеви дни 2019 г.

Нови предложения допълниха програмата за Ботеви дни 2019 г.

Пет нови предложения за събития и инициативи бяха дадени на второто заседание на Ботевския организационен комитет. Срещата се състоя днес в заседателната зала на Община Враца и на нея присъстваха кметът на Община Враца Калин Каменов, заместник-кметът Петя Долапчиева, народните представители Красен Кръстев и Красимир Богданов, директори на училища, институции и общественици – членове на комитета за отбелязване на 143-ата годишнина от подвига на Христо Ботев и неговата чета.

Внесените предложения включват концерт на Симфониета Враца и Национален филхармоничен хор „Светослав Обретенов“ – Оратория „Ботев“, който да се състои на 23 май, провеждане на образователна игра „Аз обичам Ботев“, с организатор Регионална библиотека „Христо Ботев“, традиционният конкурс за Ботева поезия на есперанто, чиито организатор е Младежки дом – Враца и национален турнир по автомоделни спортове.

По време на заседанието на Ботевския комитет бяха представени и промени в датите на две от предстоящите събития. Концертът на младите таланти ще се състои на 16 май. За пръв път, поклонението на връх Милин камък ще бъде на 31 май. „Промяната се налага във връзка с възможността участниците в Националния поход Козлодуй – Околчица  да присъстват на поклонението, обясни кметът Калин Каменов.

            По време на заседанието Каменов обяви и изпълнителите в предстоящите вечерни концерти, сред тях са българските рок-групи „Акага“ и „Фондацията“. Кметът и председател на Ботевския организационен комитет даде и идея за поставяне на билборд с визията на поета-революционер на входа на града, като една от емблемите на Враца.

В началото на срещата народните представители оцениха културната програма на Ботеви дни 2019 като добре балансирана и атрактивна. 

Следващото заседание на Ботевския организационен комитет ще се състои на 18-ти март от 15.00 часа в Заседателната зала на Община Враца.